Folyamatban lévő panasz lekérdezése

Tájékoztató Tájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk!

Panaszának nyomon követéséhez szükséges ügyfélkódját Hivatalunk Ügyfélszolgálat Osztályán veheti át személyesen melyet
a 475-71-29 telefonszámon az alábbi időpontokban ér el, vagy
a 1051 Budapest, Nádor utca 22. címen
hétfőtől csütörtökig 8.00 és 16.00 óra között
pénteken 8.00 és 12.00 óra között
kereshet fel.

Ügyfélkódja átvételéhez érvényes személyazonosításra alkalmas okmány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) bemutatása szükséges.

Információk ügystátusz megjelenítésével kapcsolatban:

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy beadványa állapotáról legkorábban annak Hivatalunkhoz való beérkezésétől számított 3 munkanapot követően tud informálódni.

Amennyiben hatáskörünk fennáll, ügyében érdemi vizsgálatot indítunk, mely esetleg hosszabb időt is igénybe vehet. Tájékoztatjuk, hogy az Alapvető Jogok Biztosának eljárására nem vonatkoznak határidők. A vizsgálat befejezéséig szíves türelmét kérjük, annak eredményéről írásban értesítjük.

Kérjük, hogy az Alapvető Jogok Biztosának hatásköréről és Hivatalunk eljárási lehetőségeiről szíveskedjen honlapunkon tájékozódni.
Bővebb információért hívja a 475-71-00 budapesti telefonszámot.

Megértését köszönjük.


Szöveg az azonosításhoz CAPTCHA frissítése CAPTCHA frissítése